0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.37 seconds.
Search: Posts Made By: Charles Barry
Forum: Hip-Hop Shop 07-20-2014, 05:36 AM
Replies: 38
Views: 799
Posted By Charles Barry
This thread needs more views. If a cat tells me...

This thread needs more views. If a cat tells me they don't feel Roc Marci, I can't fuck with them.
Forum: Hip-Hop Shop 07-17-2014, 05:38 AM
Replies: 38
Views: 799
Posted By Charles Barry
2Ka3-F2yKTM Respect this shit right here.

2Ka3-F2yKTM

Respect this shit right here.
Forum: Hip-Hop Shop 07-03-2014, 12:12 AM
Replies: 30
Views: 965
Posted By Charles Barry
Lord Crumple has returned... Still Here

Thank you Lord Crumple for once again blessing us with some more jewels. Real shit.

?v=ckf-F7e_oL8
Forum: Wu-Tang Chamber 07-01-2014, 11:46 PM
Replies: 26
Views: 2,524
Posted By Charles Barry
Hopefully Priest is able to reach his goal. I...

Hopefully Priest is able to reach his goal. I plan on contributing soon.
Forum: Hip-Hop Shop 06-29-2014, 12:28 PM
Replies: 10
Views: 595
Posted By Charles Barry
Isn't that the cat that Canibus pulled out the...

Isn't that the cat that Canibus pulled out the notepad on?
Forum: Hip-Hop Shop 06-28-2014, 02:07 PM
Replies: 70
Views: 2,198
Posted By Charles Barry
Good to see the God Charles Jones posting again.

Good to see the God Charles Jones posting again.
Forum: Hip-Hop Shop 06-27-2014, 07:10 AM
Replies: 5
Views: 206
Posted By Charles Barry
I couldn't get through the track because of the...

I couldn't get through the track because of the annoying vocal sample on the beat. Roc is still the man though.
Forum: The Sports Zone 06-15-2014, 12:24 AM
Replies: 1,230
Views: 104,078
Posted By Charles Barry
Pretty weak card overall. You didn't miss shit....

Pretty weak card overall. You didn't miss shit. Rory and Mighty Mouse were dominate though.
Forum: General Chat 06-03-2014, 04:02 AM
Replies: 82
Views: 2,569
Posted By Charles Barry
When I first signed up here there was this dude...

When I first signed up here there was this dude named Ramesh that used to crack me up. Then he posted some foul ass picture or something and got banned.
Forum: Hip-Hop Shop 05-30-2014, 01:57 PM
Replies: 9
Views: 276
Posted By Charles Barry
Listened to a stream of this the other day and I...

Listened to a stream of this the other day and I think this album is a banger. Solid stuff for sure.
Forum: The Sports Zone 05-25-2014, 09:17 PM
Replies: 1,230
Views: 104,078
Posted By Charles Barry
I wanna see Cormier vs. Jones to be honest. He's...

I wanna see Cormier vs. Jones to be honest. He's more than ready for that fight.
Forum: Digital Underground 05-24-2014, 09:44 AM
Replies: 6
Views: 345
Posted By Charles Barry
I played the first season of Walking Dead. The...

I played the first season of Walking Dead. The storyline was really good. I might get around to the other ones eventually.
Forum: Digital Underground 05-24-2014, 09:42 AM
Replies: 1,103
Views: 124,112
Posted By Charles Barry
I enjoyed Sleeping Dogs a lot. You should be good...

I enjoyed Sleeping Dogs a lot. You should be good with that one.

Playing through Wolfenstein and Child of Light right now, along with my sports game lineup as usual. Getting Watch Dogs on tuesday.
Forum: General Chat 05-24-2014, 09:40 AM
Replies: 17
Views: 639
Posted By Charles Barry
These weather chicks look like they're going out...

These weather chicks look like they're going out to the club or something. We need some of them for my local news.
Forum: Hip-Hop Shop 05-03-2014, 08:58 PM
Replies: 18
Views: 892
Posted By Charles Barry
Ah. Thanks a lot man.

Ah. Thanks a lot man.
Forum: Box Office Hideout 05-03-2014, 05:19 AM
Replies: 8
Views: 221
Posted By Charles Barry
They used to play this shit mad late on cable...

They used to play this shit mad late on cable back in the day.
Forum: Hip-Hop Shop 05-03-2014, 05:16 AM
Replies: 18
Views: 892
Posted By Charles Barry
Whatever I downloaded said it was an .exe file....

Whatever I downloaded said it was an .exe file. Not fucking with that. I want this though.
Forum: General Chat 04-16-2014, 08:24 PM
Replies: 10
Views: 255
Posted By Charles Barry
A 22 cent tax on a $1.79 drink is excessive. He...

A 22 cent tax on a $1.79 drink is excessive. He was just standing up for what's right.
Forum: Digital Underground 03-28-2014, 03:54 PM
Replies: 1,103
Views: 124,112
Posted By Charles Barry
Yeah, Most Wanted was definitely better. Rivals...

Yeah, Most Wanted was definitely better. Rivals was cool for a little bit, but I got tired of the whole hideout thing. I just wanted to race.
Forum: General Chat 03-27-2014, 12:40 AM
Replies: 30
Views: 1,269
Posted By Charles Barry
Jus Allah hijacked the plane.

Jus Allah hijacked the plane.
Forum: Digital Underground 03-25-2014, 05:00 PM
Replies: 1,103
Views: 124,112
Posted By Charles Barry
I've got a nice little PS4 rotation going on. ...

I've got a nice little PS4 rotation going on.

Metal Gear Solid: Ground Zeroes
Infamous Second Son
NBA 2K14
Madden 25
Fifa 14
Battlefield 4
Forum: The Sports Zone 03-21-2014, 10:05 PM
Replies: 577
Views: 43,681
Posted By Charles Barry
I went with Florida, Iowa St, Arizona and...

I went with Florida, Iowa St, Arizona and Louisville in the final four. Florida beating Louisville in the finals.
Forum: Wu On The Road 03-14-2014, 12:59 PM
Replies: 8
Views: 1,551
Posted By Charles Barry
Damn if I knew Priest was gonna be in my neck of...

Damn if I knew Priest was gonna be in my neck of the woods, I would've came out and supported.
Forum: The Sports Zone 03-14-2014, 12:56 PM
Replies: 1,230
Views: 104,078
Posted By Charles Barry
Pulling for Ruthless Robbie. Hopefully he gets a...

Pulling for Ruthless Robbie. Hopefully he gets a KO. Condit is my boy, but I like Woodley too. Just wanting a good fight there.
Forum: Box Office Hideout 03-09-2014, 08:39 PM
Replies: 9
Views: 329
Posted By Charles Barry
Excellent show. I'm disappointed that I already...

Excellent show. I'm disappointed that I already made my way through season 2. Can't wait for the next ones.
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 03:08 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one