0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 1.17 seconds.
Search: Posts Made By: JIGSAW45
Forum: Audio Booth 12-09-2014, 11:57 AM
Replies: 1
Views: 183
Posted By JIGSAW45
Siiiiiiiiiiick!

Siiiiiiiiiiick!
Forum: Downloads and Links 12-04-2014, 07:29 PM
Replies: 14
Views: 1,036
Posted By JIGSAW45
Reps...thanks for peepin it.

Reps...thanks for peepin it.
Forum: Audio Booth 11-19-2014, 01:59 PM
Replies: 2
Views: 330
Posted By JIGSAW45
Word the fuck up!

Word the fuck up!
Forum: Audio Booth 10-26-2014, 07:21 PM
Replies: 7
Views: 562
Posted By JIGSAW45
Sickness my dude! U gotta provide some heat for...

Sickness my dude! U gotta provide some heat for the next pcp joint bro!
Forum: Audio Booth 10-26-2014, 07:19 PM
Replies: 5
Views: 527
Posted By JIGSAW45
Straight gutta shit fam! Fuck yeah!

Straight gutta shit fam! Fuck yeah!
Forum: Audio Booth 10-24-2014, 08:48 PM
Replies: 9
Views: 516
Posted By JIGSAW45
Holy sheeeit bee! They both hard as a muffukka!...

Holy sheeeit bee! They both hard as a muffukka! Guerillaz is more to my style but I love how you chopped up that Queen sample in gunslingaz. Is guerillas spoken for and if not can a nigga slay that...
Forum: Downloads and Links 10-24-2014, 08:44 PM
Replies: 10
Views: 774
Posted By JIGSAW45
Solid JOINT bro...shit goes hard as a muffukka!

Solid JOINT bro...shit goes hard as a muffukka!
Forum: Downloads and Links 10-21-2014, 05:17 PM
Replies: 14
Views: 1,036
Posted By JIGSAW45
Many thanks for your positive feedback mouse......

Many thanks for your positive feedback mouse... peace n thanks to all y'all for always rockin with the gawdz!
Forum: Battle Arena 10-11-2014, 12:16 AM
Replies: 7
Views: 305
Posted By JIGSAW45
Style

Style
Forum: Audio Booth 10-10-2014, 10:55 PM
Replies: 3
Views: 298
Posted By JIGSAW45
don't all conment at the same time please...lol....

don't all conment at the same time please...lol. hard body shit all muthafuckin day!
Forum: Downloads and Links 10-10-2014, 02:12 PM
Replies: 14
Views: 1,036
Posted By JIGSAW45
Sounds like a whole new album... I love it!

Sounds like a whole new album... I love it!
Forum: Downloads and Links 10-03-2014, 07:28 PM
Replies: 12
Views: 1,136
Posted By JIGSAW45
Good shit bro!

Good shit bro!
Forum: Audio Booth 09-20-2014, 10:12 AM
Replies: 10
Views: 839
Posted By JIGSAW45
can somebody explain to me why the fuck this...

can somebody explain to me why the fuck this never got sticky'd?!
Forum: Downloads and Links 09-06-2014, 03:08 PM
Replies: 12
Views: 1,136
Posted By JIGSAW45
Damn this forum is dead....wake the fuck up...

Damn this forum is dead....wake the fuck up people!
Forum: Audio Booth 08-30-2014, 12:13 AM
Replies: 4
Views: 425
Posted By JIGSAW45
Downloading

Downloading
Forum: Audio Booth 08-29-2014, 08:54 PM
Replies: 6
Views: 385
Posted By JIGSAW45
Haha...dope shit! The eviction notice coming...

Haha...dope shit! The eviction notice coming muthafuckas!
Forum: Audio Booth 08-29-2014, 08:52 PM
Replies: 4
Views: 360
Posted By JIGSAW45
Hard shit man! No constipation

Hard shit man! No constipation
Forum: Downloads and Links 08-27-2014, 12:24 AM
Replies: 12
Views: 1,136
Posted By JIGSAW45
Reps for errybody! Good looks!

Reps for errybody! Good looks!
Forum: Downloads and Links 08-25-2014, 08:59 AM
Replies: 12
Views: 1,136
Posted By JIGSAW45
Worrrrrd up! Good looks brother.

Worrrrrd up! Good looks brother.
Forum: Downloads and Links 08-25-2014, 12:00 AM
Replies: 12
Views: 1,136
Posted By JIGSAW45
Jigsaw Vs. Barcode: Left of the Flesh E.P.

The long overdue ep is finally here y'all! Props to Barcode for the killer beats and to my DSR emcees (Skampoe, Redd Rebel, and Professor Gravestone) for dropping the holy scrolls! Many thanks to...
Forum: Audio Booth 08-24-2014, 01:36 PM
Replies: 4
Views: 289
Posted By JIGSAW45
Hotnessss!

Hotnessss!
Forum: Books 08-20-2014, 07:54 PM
Replies: 3
Views: 723
Posted By JIGSAW45
I was thinking the same thing.... Dopeness bro!

I was thinking the same thing.... Dopeness bro!
Forum: General Chat 08-20-2014, 12:52 AM
Replies: 3
Views: 195
Posted By JIGSAW45
That mf does kinda look like me a little Lmfao

That mf does kinda look like me a little Lmfao
Forum: Box Office Hideout 08-14-2014, 07:26 PM
Replies: 64
Views: 4,473
Posted By JIGSAW45
This movie was fuckin awesome!

This movie was fuckin awesome!
Forum: Audio Booth 08-14-2014, 07:20 PM
Replies: 5
Views: 395
Posted By JIGSAW45
Siiick!

Siiick!
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 11:15 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one