0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 2.06 seconds.
Search: Posts Made By: Mumm Ra
Forum: Wu-Tang Chamber Yesterday, 01:48 PM
Replies: 22
Views: 1,544
Posted By Mumm Ra
troof

troof
Forum: Box Office Hideout Yesterday, 11:29 AM
Replies: 583
Views: 42,057
Posted By Mumm Ra
I gotta say this has been my least favorite...

I gotta say this has been my least favorite season so far
Forum: Wu-Tang Chamber Yesterday, 09:45 AM
Replies: 83
Views: 5,534
Posted By Mumm Ra
I'm sure it would've happened if 4th and Wu...

I'm sure it would've happened if 4th and Wu wanted it to since they are close

4th is easily reached on social networks (FB/ twitter)....go ask him...
matter of fact he's probably reading this...
Forum: Wu-Tang Chamber Yesterday, 08:02 AM
Replies: 83
Views: 5,534
Posted By Mumm Ra
same here - I haven't even heard Necklace yet ...

same here - I haven't even heard Necklace yet

this and 36 Seasons are gonna be my first album purchases since OB4CL 2 I think
Forum: Wu-Tang Chamber 11-25-2014, 04:57 PM
Replies: 83
Views: 5,534
Posted By Mumm Ra
haha yeah that's surprising

haha yeah that's surprising
Forum: Wu-Tang Chamber 11-25-2014, 01:09 PM
Replies: 15
Views: 1,009
Posted By Mumm Ra
well I never heard a Skrillex song in my life but...

well I never heard a Skrillex song in my life but I hope to see an interview about the Wu album coming soon
Forum: Wu-Tang Chamber 11-25-2014, 01:06 PM
Replies: 9
Views: 735
Posted By Mumm Ra
I've seen it live, lol

I've seen it live, lol
Forum: Wu-Tang Chamber 11-24-2014, 03:36 PM
Replies: 17
Views: 1,123
Posted By Mumm Ra
lol, somebody please fire these new designers

lol, somebody please fire these new designers
Forum: Wu-Tang Chamber 11-24-2014, 07:58 AM
Replies: 12
Views: 723
Posted By Mumm Ra
if you're using Pandora make use of the like and...

if you're using Pandora make use of the like and dislike option - after a few days of weeding out the bad tracks my Wu-Tang station plays nothing but hits

but yeah on default, half the tracks on...
Forum: Wu-Tang Chamber 11-21-2014, 03:06 PM
Replies: 5
Views: 518
Posted By Mumm Ra
I remember complaining about RZA's live...

I remember complaining about RZA's live instrumentation and someone saying there's no difference between using samples and actual live instruments, since they are both just instruments

well this...
Forum: Digital Underground 11-21-2014, 01:48 PM
Replies: 27
Views: 1,253
Posted By Mumm Ra
I've never played a COD campaign, I go straight...

I've never played a COD campaign, I go straight to multiplayer every time. That's what determines if it's worth my money anyway



lol. I been hearing very mixed reviews - either people love it...
Forum: Digital Underground 11-20-2014, 12:09 PM
Replies: 27
Views: 1,253
Posted By Mumm Ra
I guess this is why they can churn out the same...

I guess this is why they can churn out the same COD game year after year:

http://www.ign.com/articles/2014/11/20/call-of-duty-advanced-warfare-is-biggest-entertainment-launch-of-2014

Call of...
Forum: Wu-Tang Chamber 11-20-2014, 11:35 AM
Replies: 117
Views: 8,574
Posted By Mumm Ra
I think ima wait until release to hear this track...

I think ima wait until release to hear this track and the rest, same with ghost's I haven't heard his new track with kool g rap yet

i'll probably buy ABT afterall just to support Wu continuing to...
Forum: General Chat 11-20-2014, 09:07 AM
Replies: 20
Views: 518
Posted By Mumm Ra
bless their hearts I say at least they're...

bless their hearts I say

at least they're not talking about some super simp/ materialistic shit that every other artist/ celebrity would
let em be different
Forum: Wu-Tang Chamber 11-19-2014, 03:11 PM
Replies: 117
Views: 8,574
Posted By Mumm Ra
15, but I thought that was a lot of tracks to...

15, but I thought that was a lot of tracks to leak too

I guess it doesn't matter since every album gets fully leaked early anyway
Forum: Wu-Tang Chamber 11-19-2014, 02:39 PM
Replies: 117
Views: 8,574
Posted By Mumm Ra
I knew from the beginning 4th should've produced...

I knew from the beginning 4th should've produced the whole album, he never lost the sound
Forum: Wu-Tang Chamber 11-19-2014, 01:49 PM
Replies: 117
Views: 8,574
Posted By Mumm Ra
^not produced by RZA 'Necklace' is produced...

^not produced by RZA

'Necklace' is produced by 4th Disciple, as posted by 4th Disciple on FB
haven't heard the track yet but of course 4th can do no wrong
Forum: Digital Underground 11-19-2014, 10:54 AM
Replies: 3
Views: 154
Posted By Mumm Ra
lol better pick some up before they do

lol
better pick some up before they do
Forum: Wu-Tang Chamber 11-19-2014, 09:32 AM
Replies: 15
Views: 1,116
Posted By Mumm Ra
good excerpt read more confirmation that...

good excerpt read

more confirmation that RZA is the GOAT producer
Forum: Digital Underground 11-18-2014, 04:11 PM
Replies: 7
Views: 153
Posted By Mumm Ra
word I haven't played a far cry since the first...

word
I haven't played a far cry since the first one I think, since the original xbox anyway
Forum: Know The Ledge 11-18-2014, 04:02 PM
Replies: 87
Views: 2,642
Posted By Mumm Ra
ive came across several wiki articles on serial...

ive came across several wiki articles on serial killers while going through the list on the first page, and literally 100% of them had an abusive parent that either beat them, verbally abused them or...
Forum: Digital Underground 11-18-2014, 12:51 PM
Replies: 7
Views: 153
Posted By Mumm Ra
after reading up on this today I might skip my...

after reading up on this today I might skip my usual COD purchase for Far Cry (PS4). Everything I'm reading is 90% positive. I hear its just like FC3, but I never played FC3 so everything will be...
Forum: Wu-Tang Chamber 11-18-2014, 11:35 AM
Replies: 27
Views: 1,009
Posted By Mumm Ra
google/ wikipedia

google/ wikipedia
Forum: Wu-Tang Chamber 11-18-2014, 10:00 AM
Replies: 21
Views: 907
Posted By Mumm Ra
apart from the usual dope cuts it took me years...

apart from the usual dope cuts it took me years to really appreciate how dope I Gets My Thang In Action is. that beat is ridiculous
Forum: Wu-Tang Chamber 11-18-2014, 08:43 AM
Replies: 27
Views: 1,009
Posted By Mumm Ra
I'll guess 30k the first week, 100k the first...

I'll guess 30k the first week, 100k the first year

for comparison - 8 diagrams did 68k its first week and 202k total as of 2014, which I was surprised to see



from what I've heard so far...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 01:18 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one